2017 m. Lietuvos liaudies buities muziejuje bendradarbiaujant  su skaitmeninių pasakojimų studija „Pasak“ ir siekiant populiarinti etninę kultūrą jaunosios kartos tarpe sukurtas interaktyvus, virtualus žaidimas-viktorina „Išbandyk ir sužinok”. Tam, kad novatoriškai būtų ugdomas tautiškumas bei išlaikomas vaikų ir jaunuomenės domėjimasis lietuvių tradicijomis, buvo pasitelktos šiuolaikinės technologijos, kurios pažinimo procesą padarė patrauklų Y ir Z kartų atstovams.

Žaidimo pagrindą sudaro Lietuvos liaudies buities muziejuje sukaupta informacija apie senuosiuos lietuvių papročius, architektūrą ir tradicijas, o pats žaidimas – dinamiškas, jį galima nuolatos papildyti ir atnaujinti, pateikiant vis naujus klausimus.

Žaidimo pagrindinis veikėjas arklys Šerkšnas, kuris žaismingomis frazėmis pakviečia išbandyti jėgas ir pasitikrinti, kaip gerai pažįsti savą kraštą. Šerkšnas kartais net sako: „Nežinoti savo praeities net arkliui gėda. Y-ha-ha!“. O tu ar pažįsti savo praeitį? Pažaisk su Šerkšnu ir sužinosi.

Projektas finansuotas Kultūros rėmimo fondo lėšomis Lietuvos kultūros tarybos sprendimu pagal „Inovatyvių paslaugų kūrimo, sklaidos ir viešinimo programą“.